اس ام اس عاشقانه

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



انجام پایان نامه مدیریت


هدف از نگارش رزومه معرفی شما از لحاظ معین ات فردی سوابق کاری تجربیات تحصیلی آکآدم یک عمومی است ، نوشتن رزومه صحیح میتواند تاثیر بسیار زیاد خیلی ی در جلب نظر کارفرما داشته باشد.
۱۰ نکته برای نوشتن رزومه خوب Top 10 CV Writing Tips


سعی بکنید رزومه خود را زیاد نکنید و در صفحه تمام موارد را به صورت خلاصه بگنجانید ، دیدن رزومه ۳ صفحه ای از دید کارفرما خیلی خوشایند نیست .
سعی بکنید اطلاعات خیلی مهم تر را در اول رزومه بیاورید ترتیب توصیه ی ما به این شکل است :
۱- اطلاعات فردی
۲- اطلاعات ارتباط
۳- تحصیلات دانشکده ی
۴- سوابق کاری
۵- دوره های گذرانده
۶- تخصص ها
۷- شرح ات.
به احتمال زیاد اطلاعات ارتباط حاوی : تلفن همراه تلفن منزل و ایمیل را در رزومه خود درج بکنید .شخصی که رزومه شما را میخواند بایستی بتواند با شما رابطه برقرار نماید.

تحصیلات دانشکده ی را بنویسید.
سوابق کاری خود را در شرکـت و پروژه هایی که در آن ها بوده اید را به همراه پست مدت وقتی که مشغول به کار بوده اید را عنوان نمایید به یاد داشته باشید که تنها سوابق کاری مرتبط با شغل درخواست ی را بنویسید ؛ به عنوان مثال در صورتیکه متقاضی شغل حسابداری هستید و سابقا در شغل طراحی گرافیک کار میکردید نیازی به نوشتن تجارب کسب کرده در زمینه طراحی گرافیک ناست .
در صورتیکه دوره هایی را به صورت آزاد گذرانده اید ، نام دوره مدت وقت دوره را با قید محل تحصیل ( نام مرکز راهنمای ) بنویسید.

تمام تخصص هایی که دارید را به صورت تیتر وار بنویسید.
اگر حقوقه خاصی مد نظرتان است آنرا در پارت شرح ات بنویسید در اینصورت کارفرما میتواند آسان تر انتخاب نماید . ولی چنانچه مایلید که مسئله حقوق با کارفرما باشد میتواند در مورد حقوق چیزی ننویسید.
در بخش شرح ات رزومه علاقمندی ها و نکات برجسته را بنویسید و اگر حس میکنید میتوانید مسئولیتی بپذیرید آنرا ذکر بکنید ؛ اما باید این نکته را هم بخاطر داشته باشید که از غلو کردن تعریف از خود به بپرهیزید.
از نوشتن موارد بد اجتناب بکنید ، به عنوان مثال از مجموعه قبلی خود بد گویی نکنید ؛ اینکار دید کارفرما را نسبت به شما خراب می نماید .

  • مهدی طارمی